3.9/5 - (8 votes)

W drugiej części minicyklu „Od Malty do Torowej”, który powstał z okazji jubileuszu 20 lat współpracy Firmy Karlik z marką Volvo, przybliżamy kolejny etap rozwoju marki Volvo w Poznaniu i prezentujemy sylwetki najbardziej doświadczonych pracowników.



W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie marką Volvo w 2010 roku w Baranowie powstał drugi salon Firmy Karlik. Największą popularnością wśród Klientów cieszył się wówczas model Volvo XC60 I generacji.



W tym czasie do zespołu dołączyli Agnieszka, Waldek, Sylwia i Bartek.


Agnieszka Michałowicz – pracę w Firmie Karlik rozpoczęła jeszcze na studiach, w 2010 roku. Okres próbny odbyła przy poznańskiej Malcie, następnie trafiła do salonu w Baranowie, gdzie obejmowała kolejno stanowiska Asystentki Działu Sprzedaży oraz Asystentki Działu Flotowego. Obecnie piastuje stanowisko Doradcy ds. Kluczowych Klientów Flotowych. – Bardzo się cieszę, że na przestrzeni wielu lat mogłam rozwijać swoje umiejętności w jednym miejscu pracy i otrzymywać kolejne wyzwania. Dla mnie to wielka satysfakcja widzieć rozwój firmy i kolejne ambitne projekty, które współtworzymy.

 


Czas wolny Agnieszka stara się spędzać na świeżym powietrzu. Najlepszym miejscem do wypoczynku jest jezioro i las. Miejsca te odwiedza z ulubionym psiakiem – Kropką.



Relaksuje się również pływając po jeziorze, choć prowadzenie sprzętów wodnych zostawia innym. Lubi wodę, ale od górskich szlaków też nie stroni. Niedawno odkryła Toskanię, za którą już tęskni. – Czas spędzony w domu to czas spędzony w ogrodzie, gdzie prócz trawy z leżakiem znajduje się wiele nasadzeń kwiatów, drzew ozdobnych i owocowych wymagających stałej opieki. 


Waldemar Pęczalski – od 2014 roku piastuje stanowisko Zastępcy Kierownika Serwisu Volvo Karlik. W 2002 Waldek pracował w  autoryzowanym dealerstwie innej marki motoryzacyjnej, gdzie zajmował się naprawą samochodów.  W 2005 roku złożył CV do serwisu Firmy Karlik przy poznańskiej Malcie. Został przyjęty na stanowisko Technika Volvo. Następnie trafił do serwisu Jaguara, który wówczas miał wydzieloną sekcję w serwisie Volvo. W 2008 roku dostał awans na Mistrza Serwisu w Jaguar&Land Rover firmy Karlik.

W połowie 2009 roku Waldek uległ wypadkowi na motocyklu. Stan zdrowia uniemożliwił powrót na stanowisko w warsztacie. Z tej sytuacji skorzystał Dyrektor Techniczny Arek Kaszkowiak (o Arku możecie przeczytać w poprzednim wpisie z cyklu Od Malty do Torowej) i zaproponował mu stanowisku Doradcy Technicznego w nowo otwierającym się serwisie Volvo w Baranowie. W 2014 roku Waldek otrzymał awans na stanowisko Zastępcy Kierownika Serwisu Volvo Karlik.


Od dzieciństwa Waldek wykazywał duże zainteresowanie wszystkimi pojazdami posiadającymi silnik spalinowy. Uwielbia motosport i jest fanem F1, ale za najlepsze wyścigi uważa DTM z lat 90. Najbardziej kręci go motoryzacja z okresu 1960-1990 i jazda samochodami z tego okresu daje mu największą frajdę.



Jazda na rowerze, głównie MTB, jest jedną z ulubionych aktywności Waldka po pracy. Praktykuje też Off Road i wyprawy 4×4, ponadto  bushcraft i morsowanie. Zdarza mu się także pływać żaglówką. – Największą pasją  życiową i miłością są moje pociechy – trójka bardzo energicznych dzieci (Teodor 5 lat oraz bliźniaczki Pola i Bianka 3 lata), które pochłaniają większość wolnego czasu. 


Sylwia Skorupińska zajmuje stanowisko Dyrektora Marketingu i jest odpowiedzialna za pracę dwóch zespołów specjalistów: działu marketingu marki Volvo i Volvo Selekt oraz BDC (Business Development Center – działu odpowiedzialnego za komunikację z klientem i jego opiekę). Zespoły prowadzone przez Dyrektora Marketingu wspierają w swoich aktywnościach wszystkie działy w firmie.


Sylwia dołączyła do grupy Karlik ponad 10 lat temu. Jako Marketing Manager zarządzała marketingiem wspólnym dla wszystkich marek spółek Karlik. Z wykształcenia filolog języka polskiego, ukończyła też studia podyplomowe z Public Relations oraz CSR – Strategia Odpowiedzialnego Biznesu. Po latach doświadczeń zdobytych podczas pracy w agencjach public relations i agencjach reklamowych, gdzie współtworzyła oraz odpowiadała za ogólnopolskie projekty strategii komunikacji i marketingu różnych marek, od ponad 15 lat zawodowo związana jest z marketingiem 360 stopni w automotive. – Samochody, motoryzacja są mi bliskie, gdyż jako kilkuletnia dziewczynka miałam okazję towarzyszyć Tacie w różnego rodzaju naprawach i pracach przy autach. W moich wspomnieniach zachowałam wiele miłych kadrów gdy podróżowaliśmy całą rodziną Fiatem 126p, który mój Tato sam złożył z części i samodzielnie zrobił wszystkie wyprawki, a następnie lakierował. Były też liczne podróże nad polskie morze Warszawą M20, Fiatem 126p, Trabantem kombi, Wartburgiem 353. Myślę, że Tato byłby szczęśliwy, że choć nie naprawiam sama samochodów, to jestem blisko nich opiekując się marketingowo marką Volvo i jej Klientami.



W życiu prywatnym, jak i zawodowym Sylwia angażuje się w inicjatywy społeczne, w które wkłada dużo serca, energii ale przed wszystkim zachęca innych poprzez wspólną edukację. – Jestem dumna z projektu współpracy naszej Firmy ze Spółdzielnią Socjalną Furia, który prowadzimy i rozwijamy od kilku lat dając tym samym realne wsparcie osobom w spektrum autyzmu. Cieszy mnie każda inicjatywa gdy jako „biznes”, ale też jako pracownicy wspieramy fundacje i różne organizacje trzeciego sektora. Prywatnie uczestniczę w kilku projektach prospołecznych, ale na dziś najważniejsza dla mnie akcja to propagowanie i wspieranie adopcji zwierząt. Niestety wciąż potrzebna jest edukacja społeczeństwa w tym temacie. Wśród moich przyjaciół, znajomych nie ma już praktycznie domu gdzie nie mieszkałby „adopciak” i to cieszy, bo każda taka dobra adopcja jest najlepszym poleceniem i dowodem, że warto.

Wolny czas Sylwia najchętniej spędza aktywnie w naturze, w otoczeniu leśnym na dogtrekkingach z adoptowaną suczką Sally oraz na szlakach z ludźmi, którzy też góry noszą w sercach. Lubi także podróże, podczas których może poznawać społeczności lokalne, ich obyczaje, warunki życia, wartości, kuchnię oraz lokalne rzemiosło i sztukę. Kocha i podziwia architektoniczne dzieła Antonio Gaudiego i z ogromną radością odnajduje je podczas podróży w różne części świata.


Bartosz Giczkowski – do Poznania trafił po ukończeniu studiów  w 2007 roku. Już wtedy swoją karierę zawodową chciał związać z branżą motoryzacyjną. W 2008 roku zaczął pracę w salonie innego poznańskiego dealera jako doradca handlowy. Jednak zawsze kiedy przejeżdżał obok poznańskiej Malty wrażenie robiły na nim salony firmy Karlik. Mówił do żony (wtedy jeszcze partnerki) – Chciałbym tu pracować… muszę spróbować się tu dostać!

W 2010 roku trafił do innej marki z Grupy Karlik jako doradca handlowy, aby w 2015 roku przejść do marki Volvo. Dziś pracuje na stanowisku Koordynatora ds. Sprzedaży w nowym salonie na Franowie.



Na co dzień jest szczęśliwym mężem i ojcem dwójki dzieci. Czas wolny spędza głównie z najbliższą rodziną, a rodzinne weekendy często planuje z miesięcznym wyprzedzeniem. Lubi aktywnie spędzać czas na rodzinnych wyprawach rowerowych i spacerach oraz zwiedzać ciekawe miejsca takie jak muzea czy parki rozrywki. Bartek jest typem Sowy, to właśnie wieczorem ma czas dla siebie. Przeważnie wykorzystuje go na dobry film i gry. – Uwielbiam grać na konsoli do późnych godzin, ale nie mam problemu z wczesnym wstawaniem, bo to ja zawsze rano zawożę dzieci do szkoły i przedszkola.



W podróży bohaterom towarzyszył model XC60 I generacji produkowany od 2008 roku. Początkowo był oferowany wyłącznie w wersji z napędem na cztery koła. W 2013 roku auto przeszło face lifting. Największej zmianie uległ przód pojazdu: reflektory, maska oraz zderzak.



W 2017 została zaprezentowana II genereacja Volvo XC60, zbudowana na płycie podłogowej SPA, która została wykorzystana także w produkcji modeli Volvo S90 i XC90. Charakterystycznym nowym elementem były światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, których kształt został stworzony na podobieństwo młota Thora, czyli nordyckiego boga piorunów.


Z okazji 20 – lecia współpracy Firmy Karlik z marką Volvo przygotowaliśmy wyjątkowe jubileuszowe oferty:


Wybierz Volvo Selekt na 20-lecie i odbierz dedykowane akcesoria w prezencie.



Szczegóły: https://bit.ly/selekt_na_20_lecie


Volvo XC40 P6 i Wallbox w prezencie – 20 aut w ofercie jubileuszowej.



Szczegóły: https://bit.ly/volvo_xc40_wallbox


20 usług na 20 lat Volvo Firma Karlik – skorzystaj z naszego serwisu.



Szczegóły: https://bit.ly/serwis_na_20_lecie